Norra stå när jag kan gå.

Hej bloggen! Förlåt för dålig uppdate! Inatt kom pappa hem ifrån Stockholm och hade med sig en tröja till mig =) Har även varit på affären med mamma och pappa idag och fick för första gången sitta i kundvagnen alltså inte i en sådan där stol utan i den grejjen som man viker ut, jag var så duktig så! Var bara en snabbhandlig och jag tyckte det var kul fast jag var trött.
Häromdagen var jag ju med Filippa så tänkte kasta in några bilder sen dess med. Var även på stan med mommo igår medans mamma var hos tandis och det var jätte mysigt och jag fick en mössa av henne:)
Jessica var här i helgen och hälsade på! :)
Ippa
// Lea

Kommentarer
Postat av: mormor!

Kul th-shirt,haha! Det va underbart att vara med Lea på stan.Längtar tills i morgon då ni ska på bvc o sen komma hit! Kul bild med apan förresten!Kram mormor!!

2011-09-25 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback