Spagetti

Hej bloggen! Just nu händer det mycket med mig, jag har lärt mig att åla supersuper fort och klättra upp på mamma och pappa och ställa mig upp mot en massa saker :) Har även börjat fått äta lite 8 månaders mat, men mamma måste mosa den till mig för annars vill jag inte äta den, men mamma köper den mest för att det finns lite mera mat att välja mellan då.
Har även fått äte spagetti själv medans mamma och pappa åt, det tyckte jag var gott och spännande! Mamma och pappa har börjat packa ner lite saker tills vi ska flytta nu med så nu är det inte lika kul att dra ner en massa saker ut bokhyllan för nu är den ju nästan tom.
Och testat pappas gammla hatt oxå den var jag jätte söt i!
// Lea

Kommentarer
Postat av: mormor

ja värsta sötnosen..

2011-09-17 @ 17:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback